Om oss

Rätt verktyg

Hos oss har du alltid tillgång till rätt verktyg och kompetens!
Ditt företag kanske bara har behov av ett par av våra tjänster, eller så passar en outsourcing av hela ekonomifunktionen bättre. Vissa klienter har anlitat oss för att sköta deras löpande bokföring medan andra överlåtit hela deras ekonomiska avdelning till oss. Vi utformar en behovs anpassad lösning så du kan fokusera på affärerna istället för allt pappersarbete. Vårt mål är att du som företagsledare ska ha full kontroll över den ekonomiska delen av ditt företag och samtidigt kan koncentrera dig över din kärnverksamhet. Om behov finns har vi förmånen att kunna erbjuda våra tjänster på spanska, arabiska, arameiska och turkiska.

Team Melia

Emilio Aguilar

Kontorschef/Auktoriserad Redovisningskonsult/ Partner

Erhan Kayhan

Senior Redovisningskonsult

Yudith Silfuentes

Redovisningskonsult

Nailia Bektursunova

Redovisningsassistent

Frida Åhlberg

Front Desk Manager

Harout Artin

Redovisningskonsult

Melina Henriquez

Jurist/Partner